FAQ

Heeft u een vraag, kijk dan eens naar de meest gestelde vragen hieronder. Wie weet vindt u hier het antwoord.

Zijn de drankjes bij de dinerprijs inbegrepen?
Nee, de drankjes zijn niet bij de dinerprijs inbegrepen. Wel is er een mogelijkheid om een drankarrangement af te kopen.

Zijn jullie ook open voor lunch?
Ja, wij zijn van woensdag t/m zondag om 12:00 uur geopend voor lunch met broodjes, à la carte menu en all you can eat menu.

Hoeveel tijd hebben wij om te dineren?
U heeft een onbeperkte tijdslimiet waardoor u de hele avond kunt blijven genieten van al onze heerlijke gerechten.

Is het verplicht om te reserveren en hoe doe ik dat?
Nee, het is niet verplicht om van tevoren te reserveren. Om teleurstellingen bij drukte te voorkomen, raden wij aan om vooraf wel een reservering te plaatsen.
U kunt reserveren via de de link op onze website. Mocht u daar niet uit komen, dan kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.

Ik heb geen bevestiging van mijn reservering ontvangen en nu?
Tip: kijk ook even in uw spam. Indien u daar geen bevestiging heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe geef ik wijzigingen door in mijn reservering?
Voor wijzigingen van uw reservering kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.

Verkopen jullie ook waardebonnen?
Ja, wij verkopen ook waardebonnen. Iedere dag vanaf 12:00 uur kunt u in ons restaurant waardebonnen halen, de prijs is door u zelf te bepalen.

Accepteren jullie dinercheque’s of cadeaubonnen?
Nee, wij accepteren uitsluitend alleen onze eigen waardebonnen. Wij accepteren geen dinercheque’s, waardebonnen en/of andere cadeaubonnen van derden.

Doen jullie ook iets speciaals voor jarigen of jubileums?
Ja, wanneer dit bij de reservering wordt aangegeven zorgen wij dat dit even onder de aandacht wordt gebracht.

Ik heb een allergie/dieet, houden jullie hier rekening mee?
Ja zeker, met een allergie/dieet kunt u gerust bij ons komen diner.
Graag bij de reservering vermelden om wat voor soort allergie het gaat, zodat er vroegtijdig rekening mee gehouden kan worden.
Let op!
Wij als restaurant kunnen geen 100% allergeen vrij product garanderen. Dit in verband met mogelijke kruisbesmetting.

Ik heb een maagverkleining gehad, krijg ik korting?
Met vertoning van geldige bewijs, krijgt 20% korting op het All You Can Eat arrangement.
Voor eventuele vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Zijn huisdieren toegestaan?
Volgens onze HACCP richtlijnen mogen wij geen dieren toelaten in ons restaurant met uitzondering van:
– Blindengeleidehonden
– Signaalhonden
– Honden voor mensen met een posttraumatisch stress syndroom.
Gelieve hiervoor te reserveren of in de opmerkingen bij te plaatsen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Serveren jullie halal producten?
Ja, onze lamskotelet, kip en rundvlees gerechten zijn halal met uitzondering van:
– Kip loempia’s
– Kip dumpling’s
– Eend loempia’s
– Eend pannenkoek

Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op!